Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Getest: Essence Mini Spa Facial



Wie goed kijkt tussen het soms onoverzichtelijke Essence-standje bij Kruidvat heeft misschien al het volgende hebbeding opgemerkt: een pakje met een tiental komkommerachtige schijfjes in. Deze zijn bedoelt om je huid op te peppen na een zware dag, of gewoon als verwennerij.

Ik heb ze getest en dit is wat ik ervan vond: de schijfjes zijn handig in gebruik en kosten waarschijnlijk niet meer dan een hele komkommer. Bovendien heb je geen schillen, overschotten komkommer en sap dat overal druipt. De schuifjes zijn gemaakt van een lapje stof doordrenkt in komkommersap en aloë vera. Ze ruiken best aangenaam.

Ik liet ze 10 minuten lang liggen op gezicht en ogen. Daarna spoelde ik mijn gezicht. Resultaat: niet zoveel. Ik heb niet het gevoel dat er iets is veranderd. Ook kan ik tijdens die 10 minuten niet ontspannen want ik ben veel te benieuwd naar het resultaat.

Besluit: als je er toch je geld aan uitgeeft, dan toch maar een komkommer. Frisser, natuurlijk en je kan ze opeten na gebruik...

Yorum Gönder

0 Yorumlar