Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

L'Oréal Color Riche



Toen ik een lippenstift kocht uit de reeks Color Riche en pas later besefte dat het er één met anti age serum was was ik een beetje kwaad. Twaalf euro voor een lippenstift voor omaatjes! Grrr.

Tot ik de kleur op mijn lippen zag. Ik had een roze gekozen en het serum in de kern van de lippenstift gaf het een schitterende glans. Niet op een glossy manier, maar op de typische L'Oréal manier, alsof de lippen in cadeaufolie werden verpakt.



Ik kocht de derde kleur van boven geteld.

Ja, dus deze lippenstift zou dus speciaal voor de rijpere leeftijd bedoeld zijn. Altijd oppassen met cosmetica die niet bestemd zijn voor je leeftijdscategorie! Ik blijf hem nu gebruiken omdat het voor één keer wel kan en omdat het vrij duur was en een mooi resultaat geeft.

Nog wat eye candy:



Yorum Gönder

0 Yorumlar